Drugi tydzień kodowania obfitował w działania, które miały na celu przybliżyć uczniom program scratch – klasa 4, rozwijać poznane umiejętności w scratch – klasa 5 i 6.
Klasy starsze od 7 po 8 podjęły się wyzwania ogłoszonego przez Photon Entertainment Sp. z o.o., które miało na celu zaprogramowanie Photona tak, aby wykonał taniec według inwencji i kreatywności twórców.
Wszystkim uczniom jeszcze raz dziękuję za zaangażowanie i ogrom pracy, którą włożyli. Cieszę się, że sprawiły Wam one radość.
Poniżej efekty naszych działań.
Klasa 4 – zadaniem uczniów było przygotowanie tła i duszka, który przywita się z nami
Klasa 5 – zadaniem uczniów było stworzenie multimedialnego komiksu
Klasa 6 – zadaniem uczniów było stworzenie rakiety
https://scratch.mit.edu/projects/588426593/embed
https://scratch.mit.edu/projects/588425582/embed
Klasa 7 a – zaprogramowanie tańczącego Photona (muzyka w tle „Makarena”, wyk. Los Del Rio, źródło: https://www.youtube.com)
Klasa 7 b – zaprogramowanie tańczącego Photona
Klasa 8 a – zaprogramowanie tańczącego Photona
Klasa 8 b – zaprogramowanie tańczącego Photona